At a sports boarding school, talented young boxer Camille narrowly survives a fatal accident, saved by his best friend Matteo. After a swift recovery, an inexplicable pain gradually takes hold of him, threatening his dreams of greatness and his relationship with the team. In the ring and in a man's world, there’s no room for weakness.