A clandestine ship sinks off the coast of a small port town on the Andalusian coast without disrupting the daily routine. The civil guards sort through the shipwrecked survivors, as they do every day, tourists take advantage of the good weather to go sailing and visit the funfair, and night trucks head north. The shipwrecked, in a state of shock, discover the concrete ground of a Europe that doesn't see them.