Coline Morel turns up unannounced in her native village in the Jura mountains to visit her two brothers Basile and Lolo, whom she hasn’t seen in years. While there, she stumbles upon Christophe, her first love, a wholly unexpected encounter; learns that she’s been fired; and is dumped by her boyfriend. Utterly confused and unable to reveal the true reason for her return, Coline spirals out of control and ends up causing absolute chaos in the village during an unhinged night of excess,” reads the synopsis.