Johnny, a local activist, is wanted by the police after a robbery gone wrong. Paul, his childhood friend, comes back home after 15 years to find him before the police. Investigator Anna Radoszewski is also on Johnny’s trail. Thus begins a search in which memo- ries and secrets resurface. In a social context that shakes the town, everybody is looking for Johnny, who soon becomes the symbol of a revolt.