It's Hanami, the day of spring and a promise of renewal. It's also Danaé's birthday. She shares a small house with her roommate Mélusine, where they care for a garden. At the heart of this garden stands an aging cherry tree. Danaé no longer believes in love and tries not to think about it, but on her birthday, she is visited by visions of strange creature-like men. These visions slowly invade the house and garden, like ghosts of past, unfulfilled loves.