Emile has just learned that he has early-onset Alzheimer's and that he only has a few months to live. Because he wants to escape the hospital, the gaze of his family and friends, he decides to set off on the road in an old camper van with Joanne, the girl who answered his ad. There she finds an unexpected opportunity to escape a life that had become unbearable for her. An impromptu destination: the Pyrenees. Their incredibly beautiful journey will shatter their certainties and give rise to feelings that they never thought they would feel again...