Today, in the City of Light, Sylia, Tamara and Alexia are reunited after years of separation. A work of art belonging to their father, who disappeared twelve years earlier in a mysterious fire at his art gallery, resurfaces at a prestigious exhibition at the Eiffel Tower. They decide to risk everything to steal it, in the hope of finally understanding what happened to him...