In 1821, Don Diego de la Vega becomes mayor of Los Angeles to improve his beloved city. However, the city is facing financial trouble due to a local businessman, Don Emmanuel's greed, and his powers as mayor are not enough to fight injustice. Diego has not used his Zorro identity in 20 years but it seems like he has no other choice than to bring Zorro back for the greatergood. But Diego struggles to balance his dual identity as both Zorro and mayor, causing strain on his marriage with Gabriella, who is unaware of his secret. Can Diego salvage his marriage and his sanity amidst the chaos?