A mountain refuge. Three women take turns welcoming hikers and maintaining the place. In this remote corner of the world, the passage of time is paradoxical: It seems to have stopped, yet the seasons and eras fly by. Here, the encounters are as improbable as they are memorable, with an environmental activist, a soldier and a capercaillie.