Dr. Diane Khoury runs a unique care centre with fierce resolve and deep compassion. With midwife Manon adjusting to new motherhood, intern Inès finding her path, and energetic nurse Awa, she supports women facing life’s hardest moments. Their days blend consultations, group sessions, and teamwork with social workers and police. United like a family, they push through setbacks and small triumphs. When government auditors arrive and finances falter, Diane must fight to save the centre’s future.