Camargue, France - Infamous for its traditional bull race, an exhilarating and graceful challenge of agility and respect between man and beast. Surrounded by men, 22-year-old Nejma trains hard to fulfill her dream of winning the upcoming annual competition, but news of a rogue and violent bull on the loose terrifies the community. Young men are being murdered everywhere, and the beast is nowhere to be seen.