Classical symphonic music is everything for 17-year-old Zahia Ziouani and her twin sister, Fettouma. Nevertheless, living in underprivileged Parisian suburbs in 1995 with their Algerian background, they struggle arduously to approach their dreams – becoming an orchestra conductor and a cellist.