Eileen Gray spends her last day in the house she designed and built. Her solitude is interrupted by the arrival of old friends who threaten to drown her in the past. This speculative fiction, shot entirely in Gray's modernist villa E-1027, is the third in a series of films by Gerard & Kelly set in iconic French architecture.