Shot during the lockdown in October 2020 in the empty rotunda of the Bourse de Commerce - Pinault Collection in Paris, Panorama is a reflection on the ruin of the Panorama du Commerce that adorns its dome and Tadao Ando's intervention. Gerard & Kelly's film confronts this architectural gesture and the colonial history of the monumental fresco with the reality of performing bodies.