Ghosts plunges us into the Fine Arts Museum of the Palais Longchamp, in Marseille. When the doors close, figures take over the deserted premises. They cross the different rooms, embrace and tear each other apart, as if to take on a new body, until their meeting with the night guard who leaves the museum at daybreak, possessed.
After the music video of Room With a View, (LA)HORDE continues to explore forms of uprising and rebellion through dance and directs a new short film with the Ballet national de Marseille, in collaboration with the production company MJZ.Based on a story written by Spike Jonze and with music by Rone.