The Night Manifesto is an experimental short film that tries to unravel the intimate reasons why we party. It portrays a community whose Monday morning preoccupation is where they will be on Friday night. It's a film that celebrates nightlife and the freedom inherent in rave culture. A film for all those who only know how to live after dark, with their eyes closed, carried away by the rhythm of techno.