This is the story of a muse. She hides behind trees and foliage, her gaze reflecting the heat of the sun. When she discovers us, she discovers herself. She shows us the way to the bottom of her garden and her gazebo of a thousand treasures. Always discreet but determined, she shows us her beloved secret. A treasure. The treasure of passion, its aspiring into a greater respiring than that of the muse.