It all started with a voice. The voice of a sensual woman confiding in her Dictaphone. She sets off in search of the dazzling experience of love that swept through her body and mind. The text is full of poetry and dreamlike imagery. It serves as the thread for a road movie that takes us from the North Sea to the Mediterranean.