Ancient Egypt was ruled by a female Pharaoh four times, but few are as intriguing as Hatshepsut. She stood out for her artistic vision and as a master builder and restorer of Egyptian heritage. Hatshepsut led a prosperous and powerful Egypt for 20 years, yet history nearly forgot her. Discover the story of a remarkable Pharaoh whose only flaw was being born a woman.