In the summer of 2021, the Taliban return to power in Afghanistan and the destinies of two young women, Raha and Marwa, are turned upside down. Inside Kabul is based on the voice notes they exchanged with journalist Caroline Gillet in the months that followed. Raha has chosen to stay in Kabul. She is confronted with the violence of the regime and the crisis in her country. Marwa left and found herself locked up in a refugee camp in Abu Dhabi. She is waiting to be welcomed somewhere in Europe or the United States. The questions all young women ask themselves are: how do you grow up and project yourself into the future when you're twenty and the world you've known is collapsing?