An architect-designed house in the middle of a forest. One morning, a middle-class couple are intruded upon. Isabelle and Richard Deloye are being held hostage by an anonymous assailant. Hiding under a pink balaclava, he carries a gun and a petrol canister, but we don't know what he's after. Robbery? Rape? Murder? Or something else the couple still don't know... What if, deep down, the attacker and the victim are not at all who we think they are?