To escape his dreary daily life, Didier immerses himself body and soul in an underground slot machine, which offers him temporary relief. His wife, Martine, tries to understand what lies behind her husband's obsession with the slot machine, which threatens to bankrupt them. Faced with this situation, Didier is forced to confront his demons to avoid dragging down his family, his marriage, and himself.