Nathan, a lonely child, struggles to blossom between an over-protective mother and an absent father, both prisoners of a terrible family secret. His father gives him a majestic eagle as a gift, but the bird of prey seriously injures the child, who slips into a coma between life and death. Plunged into another world, Nathan meets an old shaman. Through a disturbing initiation ritual, he discovers the existence of his dead sister, opening a path of healing for the whole family.