Claude, and her goat tour guide, wants to see the cheddar daisy. This flower can only be found at the top of the montain : the Pic-Odon. The Pic-Odon refuses this ascent because he needs to rest. When she gets at the top, Claude tramples on the cheddar daisy. Enraged, the Pic-Odon makes Claude fall down the montain.