Yuck! Adults kiss each other on the mouth, and children find it disgusting! What's more, you can see it from afar: when someone wants to kiss, their lips glow a neon pink color. Little Léo makes jokes about it, as do the other kids at the summer camp. But what he doesn't tell any of his friends is that, in reality, he really wants to try kissing! And sometimes, his mouth starts to glow too!
"This 2025 Oscar-nominated film is a sensitive comedy with universal appeal, capturing the complexity of children’s emotions with endearing tenderness."