The Chinese restaurant is empty. Mister Ping is gone. The exotic bird’s cage stands wide open. No one knows what happened. Two friends, Jason and Kevin, see this as a great opportunity to catch the birds and sell them for a great amount of money. But catching the birds ain’t as simple as it seems.