Based on the successful Azuro books, this comedy series, translated into multiple languages, follows three young dragons—Azuro, Oria, and Vermilion—in the dragon rescue squad. From their base at the entrance to Villentanière, they rush to rescue magical creatures when the alarm sounds. Whether it's a gargoyle needing glasses or a lost witch’s cat, they use their unique skills—e.g., Azuro shoots water, not fire—to collaborate on each mission. With realized settings and zany characters—trolls, witches, goblins, giants—the series presents a fun world, highlighting diversity and exploring how creatures can live peacefully by helping each other.