Beirut, Lebanon. Hassan is assembling wooden boards. His wife is dead. He is building her coffin. Tamara and Rami, the children, in their twenties, are helping him as best they can to fulfill the last wishes of the deceased: to be buried in her childhood village, abandoned for more than 20 years.