From make-up tutorials to miracle mornings, housework and eco-friendly DIY, the world of women's Youtube has no shortage of advice and tips on how to become the ideal woman. But what is this algorithm-created composite? How do these videos portray women? And, above all, what do they tell us about the pressures women face, and the mental burden they carry? Women and Algorithms is an immersion into the tornado of images that sweeps over us every day.