While working in Strasbourg on her latest animated short, Weijia Ma has to rush back to China when France is under lockdown. Upon her arrival, another lockdown awaits her. Fourteen days in a hotel, like a bear in its cave. From the surreal flight to her quarantine, the director recounts this experience through a filmed diary, with humor, inventiveness and a touch of romantic comedy.