Hong Kong Police Detectives, Dragon Yuen and Cynthia Chan, are about to bust a drug case involving Mr Chow's triad and American criminal John Rickman. But they will be trapped by Chow's men and will have no choice but to fight to stay alive. But Dragon and Cynthia will make a very strange discovery.