After several years in the wild, a trapper accepts a Sheriff's job in a small town. Meeting scheduled at the Saloon with the Mayor of the city to close the deal. Unfortunately, the current Sheriff himself shows up and the least we can say, is that he doesn't intend to give up his place. There are days when the law is on your side, not today!