Pierre, a devoted father in his 50s, raises his two sons alone. When Louis, the youngest, leaves home to attend the Sorbonne in Paris, Fus, slightly older and not as successful academically, becomes more and more secretive. Driven by a fascination for violence, he gets entangled in far-right extremist groups, at the very opposite of his father’s values. Between them, there is love and hate, until tragedy happens.