Yuri is a sculptor. Since the death of his wife, 17 years ago, he has been working hard to re-fabricate her. He misses only one element, the eyes. When he falls on Andreas it is an evidence, he has his eyes. Yuri will be stroked by this meeting and what it represents: the end of his quest.