Lilian is Michael Jackson’s double. He performs in clubs borrowing Michael’s gestures and face. In Sweden, a teenager is selected to embody Santa Lucia in a religious parade. The destiny of Lilian and the girl intermingle freely. Their respective icons slowly invade them to literally take control of themselves.