The film is made of footage from Jo's filmed diary. Jo is a 40-year-old trans man. He is addicted to cocaine. This addiction prevents him from achieving his transition in good conditions, and from maintaining fulfilling relationships. He is trying to quit drugs and to make a fresh start.