For ten years, eleven people from the same wealthy family lived under the sway of one man: Thierry Tilly. Convinced that they were victims of a conspiracy, they lived in seclusion, even though their door was wide open. Their blind trust in Thierry Tilly, whom they took to be their savior, led them to give him all their assets and obey him to the letter, even committing the impossible.