"2080" is an anticipation documentary series. Food, travel, augmented man, entertainment... each episode gives us a glimpse of conceivable futures through the life of a fictional character. The scientists' interviews will complete various issues related to environment, energy, demographic or sanitary conditions. Our aim is to give the viewer an uninterrupted immersion into the 2080 world within each one-hour episode.