April, a 5-year-old English girl, moves to Paris just before the first lockdown. She feels miserable, isolated in her Parisian flat and desperately wants to go back to London.
In the mean5me, she meets some of her great- grandfather’s friends. With them she will open to the world, discover her inner self and in turn she will transform the adults around her forever.