In this documentary, Emmanuelle Béart sets out to shatter the silence surrounding incest. Alongside director Anastasia Mikova, she confronts her personal history with this taboo subject, opening up a dialogue with others who have been affected. In 2023, actress Emmanuelle Béart revealed publicly that she is a survivor of incest, contributing to a growing national reckoning on child sexual abuse in France. Alongside co-director Anastasia Mikova, Béart creates a powerful documentary that gives a voice to survivors, confronting the societal taboos and legal shortcomings in a country where a child is sexually abused every three minutes. Initially reluctant to include her own story, Béart ultimately shares the devastating impact of the silence imposed by abusers, describing it as a noise that takes many forms within the victim. Through personal and collective testimonies, this stirring film explores the enduring trauma of incest and offers a universal message of resilience and solidarity.