In the North of Saudi Arabia and South of Jordan lie thousands of mysterious geoglyphs whose shape, when seen from the air, reminds us of giant kites. An international team of archaeologists explores the heart of Saudi Arabia and the Black Desert of Jordan to find out more about the oldest megastructures in human history. An extraordinary story with spectacular discoveries and breathtaking landscapes.