Micheline 81 years old dreams of orgasms and tells anyone who will listen that she is burning with desire. Francis 70 a seasoned activist relentlessly challenges taboos surrounding old age. Yves 68 years old feeling like a shell on a stormy sea desperately seeks love. In a world that underestimates the power of the elderly they are part of a group of activists who defy prejudices dare to reinvent sexuality love and rethink old age.