A thriller-like documentary based on an incredible true story, mixing the Cold War, new weapons, and worldwide geopolitical intrigues. More than 1,000 U.S. diplomats and intelligence officers have been reporting suffering from frightening symptoms known as "The Thing". A unique investigation with exclusive interviews.