Michelle is enjoying a peaceful retirement in a charming Burgundy village near her longtime friend Marie-Claude. She eagerly anticipates her grandson Lucas spending the school vacation with her, but things don’t go as planned. Feeling lonely, Michelle loses her sense of purpose, until Marie-Claude’s son gets out of prison.