Bachir and Salomon, two World War I soldiers, appear in the Parisian suburb. They walk through forests and travel roads until they find a young woman : Bachir's great-granddaughter Leïla. The young woman is an illegal immigrant living in a garage. The ghost soldiers intend to save her, but the mission turns out to be more complicated than expected.