Barberie Bichette, known to her biggest despair as Barbie, may have been beautiful, a good mother, a reliable colleague, a great lover, yes, perhaps… but that was before she predictably and inevitably turned 55 (and much more to come!). Now, things are getting darker, sometimes violent and often absurd. How then will she deal with her own self, others, and simply life in general?