Juliette goes back in her hometown to spend some time with her family. She finds herself between a loving but moody father, a New Age mother, a sister in the midst of an existential crisis, and a grandmother slowly losing her mind. Buried memories and family secrets rise to the surface in this sweet, tender and sometimes extravagant family portrait.