Young Parisian mail courier is content with his bohemian lifestyle, his circle of friends and listening to opera, particularly one exceptional American diva who refuses to be recorded. So enamored with her, he makes an illegal tape of her at a concert. But when the tape is confused with one implicating a police chief with the mob, he must use all his ingenuity to survive. Particularly notable for its stylish New-Wave production values and extended motorcycle chase scene.