Marseille, an open city with one third of its housing in enclosed residences, surrounded by fences or walls. Sarah lives on the edge of Coin Joli, a suburban neighborhood that people used to be able to freely pass through, but whose streets have been progressively been closed off. Determined, she takes action against these enclosures which spread like a domino, from residence to residence, generating detours and conflicts. Immersion in this little piece of the city that depicts another Marseille, the one of tomorrow, in an unstable balance between individual aspirations, private property, and the desire for a city open and shared by all.