Bottled Songs is an ongoing media project depicting strategies for making sense of online terrorist propaganda. Filmmakers and media researchers Chloé Galibert-Laîné and Kevin B. Lee compose letters addressed to each other, narrating their encounters with videos originating from the terrorist group the Islamic State (ISIS). They use a desktop documentary approach to trace and record their investigations playing directly upon their computer screens.